Kada i kako povecati opterecenje u aerobnom treningu?
2013-07-16 21:45:32
Kada i kako povecati opterecenje u aerobnom treningu?


Za promenu vašeg programa vežbanja obratite se treneru ako osećate da vam je dosadašnji program prelagan, primetite li da vam je nakon završene vežbe puls nizi za 6 i više otkucaja nego ranije , ili ako trenirate po istom programu više od 6 nedelja.
Progresivno tj. postepeno povećanje opterećenja u treningu možemo osigurati na tri načina:

1. Povećanjem intenziteta – samo u slučaju ako puls ne prelazi zonu sigurnog vežbanja (do 85%)

2. Povećanjem trajanja – povećava se trajanje vežbe bez promene intenziteta. Vaše srce postaje izdržljivije vežbanjem kroz duži period sa istim pulsom. (aerobno stabilno stanje)

3. Povećanjem učestalosti – ako se smanjilo vreme vašeg oporavka možete planirati češće treninge. Učestalost je vrlo važan faktor efikasnosti treninga, npr. bolje je raditi dva treninga istog intenziteta po 30 min, nego jedan trening od 60 minuta.

Podeli sa prijateljima na Facebook-u
Facebook

Kontakt

Bulevar Kralja Aleksandra 312
Zvezdara, Beograd

Telefon: +381 11 242 1768

Radno vreme:
Radni dani: 08h - 23h
Subota: 10h - 20h
Nedelja 10h - 19h

E-mail: info@thegym.rs

Gde se nalazimo?