Anksioznost
2013-07-16 21:48:43
Anksioznost

Pokazano je da fizička aktivnost smanjuje stepen anksioznosti,kao što to čine i
meditacija,autosugestija ili neki drugi oblici upravljanja mentalnim funkcijama.Ako ste napeti
ili zabrinuti zbog obaveza,sastanka ili prezentacije,izađite u šetnju.To ne samo da vam nece
naškoditi već će vam sigurno pomoći.Istraživanja su pokazala da vežbanje sa opterećenjem
ili aerobno vežbanje znatno smanjuju anksioznost.Različite vrste vežbanja imale su slične
efekte koji su bili uočljivi tokom svih osam nedelja treninga(Hale i Raglin,2002).Anksioznost
koja se javlja pre iscrpljujućih fizičkih aktivnosti,kao što su skijaški spust ili spuštanje rečnim
brzacima,smanjićete ako se pridržavate uputstava i ako ste dobro utrenirani.

Podeli sa prijateljima na Facebook-u
Facebook

Kontakt

Bulevar Kralja Aleksandra 312
Zvezdara, Beograd

Telefon: +381 11 242 1768

Radno vreme:
Radni dani: 08h - 23h
Subota: 10h - 20h
Nedelja 10h - 19h

E-mail: info@thegym.rs

Gde se nalazimo?